2009年12月2日星期三

天氣

最近的天氣啊,忽冷忽熱、忽陰忽晴的,真叫人吃不消。


因為晚上的氣溫忽冷忽熱,所以又睡不好(我真的很麻煩),很早便起了床。
看到窗外的景色實在忍不住要拍下來。
既放晴又迷濛的景色真的太切合我這陣子的心情了。

6 則留言:

袁健健 說...

向海豪宅呀!
好彩我住半山,輸唔哂~

近排我同你相反訓得好好~
連返工都可以自然醒,幾十年唔逄一潤。

祁佳仕 說...

件健,

如果大家唔介意住0係山卡拉, 人人都可以有海景.
我那區的單位唔係對住海就係對住山, 呢埋眼揀都會揀中啊, 向樓既單位好似冇. 我諗0係呢區向樓既單位係罕有單位, 分分鍾成幾萬蚊一尺架 !

beetlejuice 說...

哈哈我都覺得好正wor,雖然我都係面海,但你個度環境肯定清幽好多。
不過我都係鍾意住市區多D。

仕仔 說...

beetlejuice,

又係市區又有海景, 呢d咪為之富有囉 ^_-

mull仔 說...

仕仔:
返來o羅...
o華...你住o係青馬橋頂呀...
咁好風景o既?!...好有靈氣咁喎...
有無位出租呀 ^O^

說...

chickie,

我今日都幾開心, 因為你又返左香港, 另一位朋友又返左香港, 仲上黎探我, 一時之間熱鬧左 ^^