2010年5月5日星期三

禮物

某天收到二哥傳來的短信 : "...don't forget to bring a bag for your present....It's a rolex watch to celebrate your birthday,同埋我咁多年都冇送過好野你,但你又照顧咗我咁耐...."
受寵若驚,定過神來,我覆 : "太貴重喇,太多謝你,其實我都唔貪貴重o野o既..."
然後二哥又回覆 : "錢唔重要但可以紀念。"
我覆 : "咁又係o既,太感動了。"
二哥覆 : "No la, u are my best friend."

終於,昨天拿到這份生日禮物。

容我保留一點點神秘感

其實這份禮物於我是受之有愧的,因為個性很愛自由,總是想撇下所有家人不顧,一走了之去闖蕩世界,所以我並不是如二哥所說照顧過他什麼。
而最重要的是,今年的生日正正發生了玉樹地震,見到這麼多死難者,而自己卻收到如此貴重的禮物,真覺很過意不去。
相比之下,我真是一個非常幸福的人。

5 則留言:

匿名 說...

搞錯呀, 生日送勞, 做壞哂啲規矩 !

匿名 說...

搞錯呀, 生日送勞, 做壞哂啲規矩 !

一支煙

說...

煙 : 咁你唔好送咪可以攪番o岩個規矩囉.
XDDD

beetlejuice 說...

無論如何,我都祝你生日快樂啦,仕女!

我有個朋友也是這樣,生日撞正了汶川地震呢。

說...

beetlejuice : 多謝哂 :)