2010年7月4日星期日

瀋陽之旅 2

瀋陽給我的第一印象是天氣很舒服,因為我下機的那夜氣溫是十多度,清清涼涼的,感覺是消暑的好去處。
然而,要了解一個地方跟了解一個人一樣,需要長一點時間的觀察和感受才見真章,第一印象往往是誤導人的。
果然,第二天我就見識到當地的真正天氣了。

瀋陽日與夜的溫差很大,晚上十多度,日間卻可以高達三十度。但說到最要命的還是異常乾燥的天氣,有好幾晚我就因為氣管非常乾渴而醒了好幾次。
當時好想哭,但想像到眼淚在趟下一刻會被迅即蒸發掉時,那就唯有苦笑,但一笑,顏面皮膚又立時龜裂。

天氣乾燥可怕,都不及周圍大興土木可怖,因為四處都會變得沙塵滾滾。有時遇着突如其來颳起的一陣怪風,避無可避,只好瞇起眼閉着氣硬受那一兩秒鐘的沙塵暴,然後落得一副灰頭土臉兼吹反了太陽傘的狼狽相。

我想,除了人與人之間的認識要論timing之外,原來去一個地方的timing也很重要的。
假如我在半年之後才到瀋陽的話,相信很多工程已竣工了,感覺自然不大一樣了吧。
不,半年之後正值瀋陽下大雪的季節,恐怕零下二十度的低溫又會惹來我的碎碎唸。


其實一個城市要大肆發展,建地鐵起商場是無可厚非的事,是故在瀋陽有名的中街步行街的每一段路都會看到有項目工程在進行當中。
工程中不乏來自香港的投資項目(其實是大部份),比方說,恆基發展在中街頭段的皇城恒隆廣場(Palace 66)就剛好完工開幕了。
老實說,該商場無論在外型或內裡配套一應俱全,在瀋陽甚至在香港來說都是一流的,名店林立,你想到想不到的牌子也被羅致在內。


只是,假如我是為逛商場,又何需遠赴瀋陽呢 ?
可幸的是,瀋陽曾為清代初期的首都,所以古建築亦不少。

《待續》.....

7 則留言:

mull仔 說...

喺瀋陽玩到十日,你都幾好耐性:)

說...

chickie ))))))) : 其實在一個冇乜野玩既地方hea十日我係ok架, 咁先可以作深度了解吖嘛.

喂, 今次你真係"返來囉",還是只係留幾日放假 ?

mull仔 說...

無得返來喇,返來就無得撈喇。因為稅務問題,要岀吓中國境一個月左右,香港個office又無位坐,啲姐姐又唔熟,無得坐大脾,咁咪不如順便放埋假,去吓旅行,探吓親,打掃吓屋企咁囉。丫,仲有,要上嚟十卜吓你 ^_^!

說...

啊, 最緊要係香港D姐姐仔唔熟啫. :P

有得去大陸發展係好事啊, 我都叫我D駐大陸既朋友咪鬼返黎香港啦, 依家既大陸地方靚左好多, 已經唔再有hardship, 上面d姐姐仔又靚, 真係很多人恨都恨唔到呀. 係呢, 你仲係唔係o係京城 ? 定話已經去左山卡啦 ?

mull仔 說...

仕仔:係呀,仲係守天安門呀。其實北上工作係幾好架,工作環境好丫,又可以學吓同唔同文化嘅同事相處做事,磨鍊吓忍耐力同EQ @.@

說...

chickie ))))) : 好在唔係守午門.
嘩, d同事咁好幫你磨鍊忍耐力同EQ, 你記得多謝人地tim呀. XDDDD

mull仔 說...

仕仔:唔洗謝喇,佢哋都一齊練架,我啲招都唔易頂架。我.....曱.....甴))))))